tisdag 3 december 2013

Träningsmotivation


För att understöda en kollegas barn shoppade jag en träningsdagbok från jultidningarna. Riktigt roligt attt ha alla vikter och siffror på samma ställe, istället för att rådda på med en hög lösa papper. Jag måste skriva upp vikter jag använt och antal reps för att följande gång minnas och kunna öka vikter i en bra takt. Mitt minne är ju annars så ruttet.. Den är väl lite onödigt utförlig på vissa punkter men då kan man helt enkelt låta bli att fylla i. 



I flera år har jag varit störtkär i Röhnish shape-tights och betalat stora summor för att läga vantarna på sådana. Missförstå mig inte, jag tycker fortfarande de är super, men budgetvarianten från Gina Tricot är minst lika bra. Träningstights som sitter där de ska. Det får mig att vilja träna oftare. 

1 kommentar:

  1. Åhh, har pillat på de där tightsen! Såå snygga och verkar jättesköna! -Sedan såg jag deras med leofläckar så då var valet inte svårt ;) Men är ff sugen på de där... :)
    Sv: Jag gillar nog lussebullarna mest ;)
    Jaa, banne mig! Det där julgodiset är inte lätt att stå emot ibland... Efter förra julen blev jag tvungen att gå på sockerdetox! Haha, det var helt galet, åt godis nästan varje dag helt plötsligt, utan att jag märkte det själv.
    Ja, potaton kan man aldrig tröttna på! :D
    Hoppas att du får en bra dag!

    SvaraRadera