torsdag 12 december 2013

Juletid - julefrid



Jag känner att jag inte har varken tid eller lust att blogga för tillfället. Har liksom inget att komma med. Dessutom har jag blivit lite rädd för att lägga ut något som skulle leda till ännu mer skitprat bakom min rygg. Tidigare skrev jag sådant jag trodde kunde räknas som motiverande eller intressant men jag borde ha fattat att sådant inte fungerar längre, då också bekanta börjat hitta min blogg och i dessa kretsar ska man tydligen akta sig för att sticka ut. Jag har tänkt att om jag lyckas inspirera en enda person med min bogg, så har det varit värt det, men nu känner jag mig inte lika säker. Med detta tror jag att det skulle vara på sin plats att ta en liten paus för att jag helt enkelt inte orkar stridigheter nu i det som borde vara julefrid. 

Så GOD JUL på er alla, för risken är stor att jag inte hörs av innan dess. 

2 kommentarer:

  1. Äh nej! Låt inte dig dras ner för att andra inte har något att komma med!!! Du måst lägga på juntti-filtret och inte bry dig om småstads jag har inget liv-mänskor.

    SvaraRadera
  2. Men va tråkigt. Vill läsa din blogg ju! :( Folk kommer alltid prata så är det bara, men tricket är att inte bry sig. Tycker du har en sund inställning i din blogg. Du skriver om träning och kost men samtidigt att man också måst få unna sig och njuta av livet, slå klackarna i taket och äta lite gottis. :)

    Ain't nothing wrong with that.

    SvaraRadera