torsdag 25 oktober 2012

Konstiga ljusfenomen ger konstiga glädjekänslor

Jahapp, här hade det igen gått en evighet sen sist.. Bra att jag klagar på vänner som är dåliga på att uppdatera sina bloggar och här sitter jag själv och sover.

Hade en släng av angst idag. Undrar om mitt nya jag, (jo, alla säger att jag ändrats så mycket också till sättet) är bra eller irriterande. Antar att det sitter i betraktarens ögon. Beklagade mig om detta för en vän som efter några snälla kommentarer fått mitt humör upp på banan igen.

Annars då? Över en natt, förra helgen fördubblades antalet rynkor i mitt ansikte och brösten föll en decimeter närmare marken. Nå, kanske inte, men ett år äldre blev jag i alla fall. Det där med tyngdkraften försöker jag nu motarbeta genom att göra Jillian Michaels 30 day shred. Jäveln vad jobbigt!

Solen skiner idag, och här sitter jag. Det är så orättvist. Jag bara sprudlar av energi och skulle kunna tänka mig att springa ett halvmaraton ute i kylan eller typ dammsuga. Helt klart inte hälsosamt med Sol och D-vitamin. Usch för det..

Skämt o sido, jag är glad idag!

Återkommer (kanske) inom kort med ett vettigt (??) inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar