torsdag 27 september 2012

Nathalia och träningsvärken från helfvetet

Har sådan träningsvärk så jag rekommenderar alla som vill delta i min begravning att börja boka in datumen till typ nästa vecka. Av vad? Nå, av en träna-hemma-DVD som kom med i ToppHälsa för kanske ett år sen. Så där har jag nu då skuttat omkring hemma med gardinerna väl fördragna till grannarnas försmädelse. Grannen under trodde dock säkert att min lägenhet invaderats av smäckra små älvor som lätt trippandes på tå närmast svävade omkring runt golven. Eller kanske inte.

Idag önskar jag mig en rullstol alternativt en rollator, en personlig massör och att världen vore trappfri.


EDIT: och sen sku jag ännu hemskt gärna vilja ha en såndär pinne med en tång i ändan som folk plockar upp rosk med. Tappar jag något på golvet nu så är det kört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar