tisdag 15 maj 2012

Välkommen in

En vän frågade om min blogg har dött ut. Det har den sannerligen. Det här blir ett försök att återuppliva bloggandet, på en ny fräsch sida. Mina bloggar tenderar se ganska trista ut, så redan där gör vi en skillnad nu tycker jag.

Mitt liv går ganska långt ut på att försöka få in pengar genom att slita hund vid skrivbordet på jobbet, försöka få bort det sega fläsket som utan pardon satt sig runt midjan (och all annanstans också) samt ta hand om vänner och familj på bästa möjliga sätt. Någonstans där emellan borde jag också försöka hålla boende och andra tillhörigheter i skick. Lyckas med varierande framgång.

I det nya namnet försökte jag vara lite vitsig. Den förra bloggen hette "Tankar från soffhörnet".

Jag hade tänkt mig att försöka blogga om allt och inget, oftast tenderar det bli inget. Välkomna hit, och intresserar det inte, tack för att du kom, ännu trevligare att du for! (skojja bara)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar