måndag 29 augusti 2016

Babyshower


Förra söndagen hade en väninna bokat in sig för kaffebesök. Hon bor lite längre bort så det hade varit planerat ett tag. När klockan blev lite över 17 hörde jag en bildörr som slog igen, sedan en till, och en till, och en till...




Sambon gick till köket för att kolla genom fönstret, såg lätt förskräckt ut och frågade om han borde åka hemifrån. :D 

In i hallen vällde det in inte en väninna utan sju stycken underbara kvinns, med famnarna lastade med allt man kan tänka sig. Ballonger, korgar med mat och pynt, presenter, med mera med mera. Jag bara gapade alldeles överväldigad över hur härliga vänner man kan ha. Plötsligt var mitt hem ett enda rosa fluff. De hade verkligen gått all in! 




Det är en kväll jag verkligen kommer minnas för alltid, och även om jag hade någon liten, liten aning så blev jag helt tagen på sängen av hur många som kom och hur mycket energi de lagt ner på att fira att jag ska få bli mamma. Tack snälla, snälla ni! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar