onsdag 8 oktober 2014

Hoppsan..

.. dit hade en månad gått igen.. Och inga inlägg om veckans träning ens. 
Den enkla anledningen är väl att träningen var lite bortblåst här eftersom det tog nästan tre veckor för min förkylning att gå över. Förra veckan var faktiskt den första på länge där jag fick med alla träningspass. Medan jag var flunssig pinade jag mig igenom några styrkepass, men då jag fortfarande lätt snuvig försökte springa intervaller så var det jämställbart med att springa in i en vägg, tvärstopp. Jag tror förresten jag skippar det här med veckans träning en tid framåt eftersom det är helt snarlikt från vecka till vecka, i alla fall så länge jag följer planen. 

Egentligen skulle jag ha flera inlägg att producera, men jag får erkänna att mitt huvud varit inställt på allt annat än blogg den senaste tiden. Allt från bakning, storstädning till tapetsering har upptagit en stor del av tankekapaciteten. Och så är jag ju lite blondare igen så ni måste ha förståelse för att kapaciteten är som den är ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar