torsdag 22 november 2012

Planer

Idag ska jag till frissan och klippa manen. Få se vad det blir men något mindre likt ett dränkt lejon skulle sitta finfint. Imorgon ska jag på mitt livs första ansiktsbehandling, ska bli intressant. Före det ska jag dock genomlida en av årets jobbigaste arbetsdagar. Bara tanken på 20 kacklande kärringar i samma rum gör mig lite...trött...

Ska dessutom åstadkomma ett föredrag om en kurs. Det har redan hunnit gå ett tag sedan jag senast gjorde något sådant. Känns bra nu men kanske det säger vips och så är jag tillbaka i högstadieklassen, med lätt svettiga handflator och nervös och darrig stämma. Publiken bestående av fjuniga, fnittrande tonåringar. Iuh. Nej, den tiden saknar jag minsann inte..

Sedan följer väl ännu en lugn helg, men till lillajul, då smäller det! Kommer snusa på vinkorken och landa under bordet efter mina fem (!!!) vita veckor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar